Vyštudovala aprobáciu dejepis – občianska a etická výchova. Dlhodobo sa venuje teórii a praxi vyučovania dejepisu. Je spoluautorkou učebnice dejepisu pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník 8-ročných gymnázií. Pravidelne sa vzdeláva v aktuálnych témach a trendoch vo vyučovaní, zúčastňuje sa medzinárodných konferencií. Absolvovala študijné cesty zamerané na vyučovanie dejín 20. storočia v USA a v Bosne a Hercegovine. Pri spoznávaní dejín kladie dôraz na prepájanie minulosti so súčasnosťou, formulovanie otázok a hodnotenie udalostí. Vo vyučovaní považuje za kľúčové partnerský prístup, vytváranie priestoru na diskusiu, otváranie nových tém, spoznávanie seba a svojho okolia, formovanie si vlastných postojov. V rámci etickej výchovy sa dlhodobo venuje sexuálnej výchove a výchove k dobrovoľníctvu. Pravidelne organizuje dobrovoľnícke aktivity pre študentov, ktorými ich vedie k angažovanosti a spolupatričnosti. Vo voľnom čase pravidelne športuje. Rada cestuje a spoznáva nové miesta, číta knihy.